نشست جبهه علمی و فرهنگی اساتید بسیجی

استان آذربایجان شرقی
بسیج اساتید شهرستان شبستر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر) برگزار کرد:

نشست جبهه علمی و فرهنگی اساتید بسیجی

در این نشست فرمانده سپاه ناحیه شبستربه تحلیل اهداف جبهه مقاومت و پیشینه بسیج و اهداف عالی و آرمانی بسیج پرداختند.

به گزارش دفتر رسانه  وارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان شرقی، با استعانت از پروردگار متعال و با تأسی به منویات مقام معظم رهبری در آغاز هفته بسیج در روز ٣٠ آبان همزمان با نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور  نشست بسیج اساتید  شهرستان شبستر ( آزاد اسلامی واحد شبستر) با حضور اساتید فرهیخته  دانشگاههای آزاد اسلامی واحد شبستر ، واحد صوفیان و دانشگاه جامع علمی کاربردی شبستر با حضور و سخنرانی فرمانده  سپاه ناحیه شبستر بهمن داستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر برگزار گردید.

در این نشست فرمانده سپاه ناحیه شبستربه تحلیل اهداف جبهه مقاومت و پیشینه بسیج و اهداف عالی و آرمانی بسیج پرداختند. ایشان در این خصوص به مقایسه انقلاب اسلامی و انقلاب مصر و به برتری وجود رهبری انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله امام خامنه‌ای اشاره فرموده و به پوشالی بودن رژیم صهیونیسم و حمایت سردمداران کفر از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل پرداخته واینکه بر اساس پیش بینیهای مقام معظم رهبری اسرائیل در کمتر از ۲۵ سال نابودخواهد شد،قطعا وعده الهی مبنی بر پیروزی جبهه حق بر باطل تحقق خواهد یافت .

 داستان بیان فرمودند امید براینکه اساتید بسیجی و فرهیخته به تبیین و روشنگری اهداف نظام اسلامی برای نسل جدید اهتمام بورزند و مطالبه ما از اساتید فرهیخته که به عنوان نخبگان و برگزیدگان جامعه می باشند این است که با توجه به رسالت مجموعه دانشگاهی امید آفرینی برای قشر جوان و نوجوان را سرلوحه کارهای فرهنگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.