در محکومیت جنایات اخیر رژیم جعلی اسرائیل در غزه

استان آذربایجان شرقی
بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان:

در محکومیت جنایات اخیر رژیم جعلی اسرائیل در غزه

« وَقَضَینا اِلی بَنی اسرائیل فی الکتاب لتفسِدُنُّ فی الارض مَرَّتَین و لَتَعلُنَّ علوَّا کبیرا»«آیه4 سوره اسراء»

به گزارش دفتر رسانه وارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان شرقی،بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان در محکومیت جنایات اخیر رژیم جعلی اسرائیل در غزه به شرح زیر می باشد:

بسم الله القاصم الجبارین 
«  وَقَضَینا اِلی بَنی اسرائیل فی الکتاب لتفسِدُنُّ فی الارض مَرَّتَین و لَتَعلُنَّ علوَّا کبیرا»«آیه4 سوره اسراء»
« و در آن کتاب به بنی اسرائیل اعلام کردیم که قطعا دو بار در سرزمین فلسطین فساد به پا خواهید کرد و هر بار به سرکشی بزرگی دست خواهید زد.»
عملیات پیچیدۀ ترکیبی، غرور انگیز و افتخار آفرین طوفان الاقصی؛ ضربه‌ای مهلک و کاری بر پیکرۀ نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط  صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.
زلزلۀ ویرانگر یوم الله 15 مهر ، شکست مفتضحانـۀ  اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسۀ بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این  غدۀ سرطانی تا بن دندان مسلح بود.
این عملیات غافلگیرکننده و استراتژیک در قلب سرزمین‌های اشغالی، تمامی معادلات در صحنۀ نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد و  حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف در سطح منطقه و جهان دارد.
مشت آهنین فلسطین و گروه های مقاومت ، نشان از تغییر شعار نیل تا فرات اسرائیل غاصب و تبدیل آن به راهبرد عملیاتی بحر تا نهر شده  و سستی لانۀ سست تر از عنکبوت و شکستن هیمنۀ پوشالی و دروغین  این رژیم سفاک کودک‌کش را بیش از پیش آشکار ساخت.
 این عملیات پیش‌دستانه و ابتکاری، به وضوح ثابت کرد؛ دوران بزن در رو، به پایان رسیده  و اگر از اسرائیل کوچکترین  غلطی سربزند، تل آویو و حیفا توسط جبهۀ بزرگ مقاومت اسلامی مستقر در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.
حال که دشمن صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی  در میدان نبردخورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند و با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید.
که در این میان در سکوت کامل دولت های مدعی حقوق بشر و سازمان های تشریفاتی پر طمطراق دنیا رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی کلیه موازین حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه بین المللی را آشکارا نقض نموده شهر پرجمعیت و متراکم غزه را جنایتکارانه به خاک و خون می کشانند ، ارتش اشغالگران محاصره نفسگیری بر نوار غزه اعمال کرده که اخیرا حتی آب و غذا و دارو و دیگر الزامات زندگی را هم شامل شده و خسارت و مشکلات بسیاری برای مردم بی‌نوا به بار آورده است، گویی با این اقدامات به دنبال انتقام گرفتن از آنها و جبران خسارت‌های سنگین و شکست بزرگ در رویارویی‌های اخیر است.
همه این اقدامات در برابر دیدگان تمام جهانیان در حال روی دادن است و هیچ مانع و بازدارنده‌ای در مقابل این حملات وجود ندارد بلکه برخی کشورهای همیشه مدعی حقوق بشری دنیا از این اقدامات جنایتکارانه پشتیبانی کرده و به بهانه دفاع از خویشتن، آن را توجیه می‌کنند!
بدینوسیله از تمامی وجدان های بیدار و انسان های آزاده جهان خواسته می شود تا در برابر این وحشیگری دهشتناک بایستند و از ادامه اجرای نقشه پلید نیروهای اشغالگر برای نسل زدایی مردم مظلوم فلسطین پیشگیری کنند.
 سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی، حسب رسالت و وظیفه ی ذاتی خود همنوا با تمام وجدان های پاک و ظلم ستیز با افتخار فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهد و لحظه ای از فکر آزاد سازی قدس عزیز از چنگال صهیونیست ها بیرون نخواهد رفت، و موکدا از مسئولان عالی نظام بویژه رئیس جمهور می خواهد دوشادوش رهبری معزز و معظم انقلاب و به تبعیت از ایشان نسبت به موجودیت نامشروع و وحشی گری های بی حد و مرز صهیونیست ها موضع گیری کنند تا بار دیگر برای همگان ثابت شود، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همواره پشتیبان و حامی مظلومان و ستمدیدگان بوده و خواهد بود.
در پایان با اشاره به وعده تخلف ناپذیر خداوند سبحان که «زمین را بندگان صالح خداوند به ارث خواهند برد»، دست به دعا برداشته و شکایت این همه ظلم و بی عدالتی را به درگاه پروردگار باری تعالی برده و می خواهیم انقلاب اسلامی را مقدمه ای برای انقلاب جهانی حضرت مهدی(ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) قرار داده و ظهور حضرتش را نزدیک گرداند.

۲۷ مهرماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.