مراسم بزرگداشت روز سوم خرداد( آزاد سازی خرمشهر )

استان آذربایجان شرقی
بسیج اساتید پیام نور مرکز مرند برگزار کرد:

مراسم بزرگداشت روز سوم خرداد( آزاد سازی خرمشهر )

فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است .

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استاد بسیج آذربایجان شرقی، نشست بصیرتی با موضوع بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در مورخه ۱۴۰۱/۳/۰۲ در محل دانشگاه پیام نور مرکز مرند با همکاری  بسیج اساتید دانشگاه و دفتر بسیج دانشجویی شهرستان با حضور اساتید، کارمندان و دانشجویان بسیجی در محل سالن کنفرانس دانشگاه به شکل حضوری و همزمان به شکل وبیناری ( برای مراکز و واحدهای همجوار ) برگزار گردید.
در این نشست پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی و خیرمقدم گویی ریاست  دانشگاه آقای دکتر ولی پور، سخنران این نشست، هنرور فرمانده  سپاه شهرستان مرند به بررسی ابعاد مختلف روز سوم (آزاد سازی خرمشهر )پرداختند. ایشان ابتدا به تقسیم دفاع مقدس به سه مرحله : مقاومت در برابر تهاجم گسترده عراق به میهن اسلامی، اخراج دشمن از کشور اسلامی ایران که با عملیات بزرگ دفاع مقدس پایان یافت ، ورود به خاک عراق و پاسخ به ادامه شرارت ها رژیم بعث بعد از فتح خرمشهر ؛ پرداختند .
ایشان در ادامه از منظر نظامی و تاکتیکی به تبیین عملیات بیت المقدس پرداخته و این بیان امام راحل (ره) که فرمودند؛ فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است را، پیام آزاد خرمشهر برای نسل امروز دانسته و آن را الگویی دانستند که در سنگرهای مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و..‌ می توانیم از برکات آن استفاده کنیم . ایشان مردمی سازی یارانه ها را به عنوان کار اساسی اقتصادی در کشور دانستند که به باور کارشناسان و متخصصان اقتصاد می تواند بسیاری از مشکلات کشور را در این حوزه حل کند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.