هیات اندیشه ورز

استان آذربایجان شرقی
بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز مرند برگزار کرد:

هیات اندیشه ورز

مفهوم شناسی جهاد کبیر از دیدگاه مفسران و به خصوص دیدگاه مقام معظم رهبری که ایشان جهاد کبیر را به عدم اطاعت از مشرکین و ایستادگی و مقاومت در برابر آنها معنا فرموده و در عصر حاضر آن را به اطاعت نکردن از دشمن در میدان های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی دانسته اند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج آذربایجانشرقی، دومین جلسه هم اندیشی و بررسی برنامه های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز مرند در مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۱صبح در محل دفتر کانون برگزار شد.

محور اول مطالب جلسه : تفسیر آیه ۵۲ سوره مبارکه فرقان ( و لا تطع الکافرین و جاهدهم به جهادا کبیرا) و مفهوم شناسی جهاد کبیر از دیدگاه مفسران و به خصوص دیدگاه مقام معظم رهبری که ایشان جهاد کبیر را به عدم اطاعت از مشرکین و ایستادگی و مقاومت در برابر آنها معنا فرموده و در عصر حاضر آن را به اطاعت نکردن از دشمن در میدان های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی دانسته اند.

محور بعدی مطالب جلسه در خصوص جهاد تبیین به عنوان زیر مجموعه جهاد کبیر و همچنین لزوم پرداختن به جهاد تبیین در خصوص مسائل و مباحث امروز کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.