مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز معرفی شد .

استان آذربایجان شرقی
آیین تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز

مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز معرفی شد .

دکتر رضا محمدی تقویت روحیه مطالبه گری در دانشگاهها را یکی از آرمان های بسیج اساتید دانست و گفت : یک بسیجی باید بتواند در همه حوزه ها با بصیرت وارد عمل شده و ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی خود زمینه های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند .

به گزارش روابط عمومی  سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی آیین تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی ، ریاست محترم و هیئت رئیسه و اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز در مورخه 99/12/14 در محل دانشگاه برگزار گردید .

دکترمحمد علی کی نژاد  گفت : بسیج تشکل نیست و با همه کانون ها ، انجمن های علمی ، انجمن های اسلامی و تشکل های سیاسی متفاوت است و همه خود را متعلق به بسیج می دانیم . رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز افزود : بسیج به هیچ حزب و جناحی تعلق ندارد و رنگین کمانی از آدم هایی با تفکرات گوناگون است . بسیج اساتید جایگاه ویژه ای دارد و در زمینه جایگاه خاص بسیج اساتید همین بس است که رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه ای به بسیج اساتید دارد .

رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان اینکه دکتر وهابی مسئول پیشین بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز تعامل خوبی با مسئولان دانشگاه داشت ابراز امیدواری کرد :  بسیج اساتید این دانشگاه خوشنام تر و قوی تر از گذشته به فعالیت های خود ادامه دهد و مسئولان دانشگاه هم در کنار آنها قرار دارند .

وی با بیان اینکه بسیج یک قشر سرآمد است ادامه داد : کار بسیج اساتید ارزشی و ماندگار است و برای حفاظت از آرمان های نظام و انقلاب فعالیت می کند .

در ادامه مراسم دکتر محمدی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید بسیجی اشاره کرد و گفت : اساس و بنیان فعالیت های بسیج اساتید دانشگاه ها در راستای تبیین مواضع و فرامین مقام معظم رهبری است .

وی تقویت روحیه مطالبه گری در دانشگاهها  را یکی از آرمان های بسیج اساتید دانست و گفت : یک  بسیجی باید بتواند در همه حوزه ها با بصیرت وارد عمل شده و ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی خود زمینه های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند .

رییس سازمان بسیج اساتید استان با اشاره به اینکه اولین وظیفه بسیج اساتید اعتقاد به شعار « نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی » است ادامه داد : دفاع تمام قد از اسلام ، انقلاب اسلامی و تحقق حکومت اسلامی از دیگر ویژگی های بسیج اساتید است . و بنابر فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرهای دیگری در راه است و ما باید آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب و میهن خود را داشته ایم .

در پایان مراسم  با اهدای لوح سپاس از زحمات مهندس وهابی مسئول سابق بسیج اساتیددانشگاه تجلیل شد و حکم مهندس سعید کاوه به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید ( برادران ) و خانم دکتر گل فرشچی به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید ( خواهران ) دانشگاه هنر اسلامی تبریز به ایشان اعطا شد.

سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.