مراسم یادواره شهدای زیر ۱۵ سال شهرستان بناب

استان آذربایجان شرقی
مراسم یادواره شهدای زیر ۱۵ سال شهرستان بناب

مراسم یادواره شهدای زیر ۱۵ سال شهرستان بناب

سردار تنهای کیسمی : حاج قاسم سلیمانی بعنوان سرباز ولایت توانست در قلب مردم آزاده‌ی جهان نفوذ کند و همچنین توانست قوی‌ترین اقدام را در مقابل جریان سلطه انجام دهد و این جریان در جهان استمرار خواهد داشت و حاج قاسم های فراوانی در گوشه و کنار جهان بوجود خواهند آمد و مردم فوج فوج به مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌پیوندند .

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان ، مراسم یادواره شهدای زیر ۱۵ سال شهرستان بناب به همت کانون بسیج اساتید دانشگاههای بناب و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی  واحدبناب با حضور ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ، رئیس بنیاد شهید و تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان بناب و اعضای کانون بسیج اساتید دانشگاههای بناب ، با سخنرانی سردار علیرضا تنهای کیسمی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت در مورخه 99/11/14 بصورت وبیناری برگزار شد .


?سردار علیرضا تنهای کیسمی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت : انقلاب اسلامی با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دورانی پیروز شد که دین افیون جامعه بود .

?وی ادامه داد : انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت و مردم‌سالاری دینی توانست الگوی خوبی برای سایر آزادگان و آزاداندیشان جهان باشد .

?عدالت محوری مهم‌ترین شاخصه‌ی دین مبین اسلام است که امروزه در غرب هیچ اعتنایی به آن نمی‌شود و موجبات نارضایتی و اعتراضات ملت‌ها در گوشه و کنار جهان می‌شود .

?سردار تنهای کیسمی معضلات اخلاقی و بی‌بندوباری جنسی در غرب را عدم وجود الگوی اخلاقی مناسب در غرب دانست و گفت : عدم وجود الگوی اخلاقی مناسب در غرب موجبات بروز معضلات اخلاقی و بی‌بند و باری جنسی است ولی دین مبین اسلام الگوهای اخلاقی فراوانی دارد که می‌توان آن را در گوشه و کنار جهان تبیین و تبلیغ کرد .

?این فرمانده جبهه‌ی مقاومت سبک زندگی سردار سلیمانی را یک الگوی خوب دانست و گفت : سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی چه در زندگی شخصی و چه مبارزاتی‌اش بسیار ساده و بی‌تجمل بود و لحظه‌ای از عمرشان در بطالت نگذشت ؛ مکتب شهید سلیمانی امروزه الگوی بسیاری از ملت‌های آزاده‌ی جهان شده است .

?وی در ادامه گفت : دشمنان ایران و اسلام و در راس آن آمریکا قصد داشت با تحریم‌های کمر شکن ، ایران اسلامی را در هم بکوبد و در مرزهای خود محصور کند ولی شهید حاج قاسم سلیمانی توانست با کمک جوانان ایرانی و سایر کشورها در جبهه‌ی مقاومت در برابر مستکبرین پیروز شود .

?سردار تنهای کیسمی در خصوص شکل‌گیری جریان ضد استکباری در جهان گفت : حاج قاسم سلیمانی بعنوان سرباز ولایت توانست در قلب مردم آزاده‌ی جهان نفوذ کند و همچنین توانست قوی‌ترین اقدام را در مقابل جریان سلطه انجام دهد و این جریان در جهان استمرار خواهد داشت و حاج قاسم های فراوانی در گوشه و کنار جهان بوجود خواهند آمد و مردم فوج فوج به مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌پیوندند .

?این فرمانده جبهه‌ی مقاومت در پایان در خصوص انتخابات پیش رو گفت : اولین انتخابات ریاست جمهوری چله‌ی دوم انقلاب بدون حاج قاسم برگزار خواهد شد و اصرار ما بر این است که شخصی باید رئیس جمهور این مرز و بوم باشد که همچون سردار سلیمانی باشد ، رئیس جمهور ایران قدرتمند باید از ابرقدرتها واهمه نداشته باشد ، رئیس جمهوری در تراز انقلاب باشد تا بتواند دشمنان ایران و اسلام را ناامید کند ؛ وجود افرادی با مشخصات شهید سلیمانی می‌تواند کشور را در تمام کارزارها و چالشها موفق و پیروز کند .

?گفتنی است در پایان مراسم از مادر جوانترین شهید بناب ، شهید مختاری توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب تجلیل به عمل آمد و سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به نام شهید دکتر فخری زاده مزین گردید .

سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.