محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت و ولایت

استان آذربایجان شرقی
بیانیه سازمان بسیج اساتید استان

محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت و ولایت

️يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُونَ (8 صف ) آنان تصميم دارند كه نور خدا را با دهان‌ها (و سخنان و افتراها) ى خود خاموش كنند، در حالى كه خداوند كامل كننده نور خويش است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج آذربایجان شرقی،بیانیه اساتید بسیجی استان آذربایجان شرقی  در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت و ولایت:

️يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُونَ (8 صف ) آنان تصميم دارند كه نور خدا را با دهان‌ها (و سخنان و افتراها) ى خود خاموش كنند، در حالى كه خداوند كامل كننده نور خويش است، هرچند كافران ناخشنود باشند. ️هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدى‌ وَ دِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ (9 صف ) او كسى است كه پيامبرش را همراه با هدايت و دين حق (به سوى مردم) فرستاد تا آن را بر همه اديان غالب سازد، گرچه مشركان آن را خوش نداشته باشند. ️ این اقدام زشت نشان از سقوط شدید فکری و اعتقادی و انحطاط اخلاقی غرب دارد. اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در توهین به ساحت ولی امر مسلمین جهان و مرجعیت عالی و بزرگان دین ، بار دیگر دوستداران انقلاب و ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی را خشمگین ساخت. ️بدون شک این اقدام شنیع، در اتاق‌های فکر رسانه‌های غربی و برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام و اهل بیت(ع) طراحی شده و مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان علیه اسلام و انقلاب است. ️انقلا.ب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب امروز به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده است و کینه دشمنان این انقلاب شکوهمند ریشه در این اقتدار و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دارد. ️بدون شک دولت فرانسه مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه علیه مرجعیت است و مقامات این کشور باید در پیشگاه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و یکایک مسلمانان و آزادیخواهان جهان پاسخگو باشند. ️ما اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی استان آذربایجان شرقی این اقدام شنیع نشریه هتاک فرانسوی علیه ارزش‌ها و ارکان نظام اسلامی را به شدت محکوم می‌کنیم و از مجامع بین‌المللی خواستار رسیدگی به این مسئله و برخورد قاطع با عوامل این اقدام هستیم. ضمنا از وزارت امورخارجه و دستگاه قضائی کشور خواستار اقدامی عاجل ، سخت و عبرت آموز برای این نشریه هتاک هستیم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.