سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

استان آذربایجان شرقی
معاون پژوهشی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در گفت‌وگو با ایسنا گفتند:

سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

سردار سلیمانی یک انسان مکتبی بود، که به معنای واقعی کلمه بصیرت داشت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج آذربایجان شرقی،معاون پژوهشی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که سردار سلیمانی یک انسان مکتبی بود.

 جلال شیری با بیان اینکه سردار سلیمانی یک انسان مکتبی بود، که به معنای واقعی کلمه بصیرت داشت، اظهار کرد: این بصیرت منبعث از ایمان قوی و عمیق و آموزه‌های قرآنی و دینی ایشان بود.

️ایشان با اشاره به این‌که این بصیرت در ولایتمداری سردار سلیمانی متبلور شد، ادامه داد: سردار سلیمانی مطیع محض ولایت بودند که در این رابطه نیز درس بزرگی به ما دادند تا همواره در میدان‌های حفظ اسلام و قرآن پایبند باشیم.

️وی با تاکید بر این‌که پیشرفت‌های حاصل شده در مجامع علمی در سایه امنیت بوده است، گفت: این فضای امن در نتیجه تلاش‌ها و فداکاری‌های سردار سلیمانی و شخصیت‌هایی مثل ایشان بوده که با ایجاد فضایی امن در جامعه، شرایط را برای مباحث علمی و مرجعیت علمی در دنیا فراهم کرده است.

️وی با تاکید بر این‌که علاوه بر مرجعیت علمی، استقلال، منزلت و جایگاه رفیع ایران و ایرانی که جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا خلق کرده، مرهون خون شهدایی چون سردار سلیمانی است، ادامه داد: موظف به تداوم راه این شهید بزرگوار بوده و در نوبه خود وظیفه جهاد تبیین و تلاش در راستای افزایش جایگاه مرجعیت علمی ایران اسلامی داریم تا بخشی از دین خود را هرچند اندک، نسبت به شهدای بزرگوار ادا کنیم.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.