نشست بصیرتی جهاد تبیین با عنوان تحلیل روانشناختی یا سیاسی امنیتی حوادث اخیر کشور

استان آذربایجان شرقی
دفتر مطالعات زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان آذربایجان شرقی برگزار کرد:

نشست بصیرتی جهاد تبیین با عنوان تحلیل روانشناختی یا سیاسی امنیتی حوادث اخیر کشور

بیضائی:بعد از انتخابات دانشجویان با انتشار یک بیانیه ای دیپلمات های آمریکایی را آزاد کردند و هیمله آمریکا را از بین بردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج آذربایجان شرقی،این نشست روز دوشنبه 16 آبان ماه راس ساعت 10 با سخنرانی احمدرضا بیضائی در جمع اساتید دانشگاه پردیس فاطمه الزهرا آغاز گردید.

احمدرضا بیضائی در ابتدایی این جلسه ضرورت تشکیل این جلسات را یادآور شدند و از مسئولین دانشگاه درخواست کردند که با تشکیل این جلسات موجب بصیرت بخشی به دانشجویان بشوند. ایشان صحبت های خود را اینگونه شروع کردند هر کدام از گوشی های همراه مانند یک بمب خوشه ای عمل کرده و بر ساختار ذهن و رفتار و عقل و اعتقاد فرزندان ما فرود می آیند وآنها را تسخیر می کنند باید مسئولین با روشنگری مانع از صدمات به این قشر جوان شوند. ایشان ساختار بمب خوشه ای را تشریح کردند و بیان کردند که بمب خوشه ای قبل از رسیدن به زمین منفجر شده و هر تکه ای از آن به یک موقعیت و جسمی برخورد کرده و آن را از بین می برد. اینجا هم اخبار فضای مجازی همانند بمب خوشه ای عمل می کنند.  آیا الان مسئله حجاب است؟ آیا الان مسئله جمهوری اسلامی است؟ آیا ایران است؟ تا ما بخواهیم این مسائل را تشریح کنیم دشمنان ما در اینترنشنال ذهن بچه های ما را با بمب خوشه ای از بین برده اند. ایشان ادامه دادند الان در هر نقطه از کشور هستید به شعاع 3000 متر از ایران امن است و تا 100 سال بعد هم هیچ جنگی رخ نخواهد داد.

 

البته این حوادث در20 تیرماه 78هم اتفاق افتاد و تحلیل این مسائل بستگی به سواد رسانه ای ما دارد. بعنوان مثال یکی از فوتبالیست های کشور از صفحه اینستاگرامی یک خانمی فیلمی را برداشته و به اسم نوه آیت الله مکارم شیرازی منتشز می کند 24 ساعت بعد این خانم با یک فیلم اعتراضی بیان می کند که من نوه آیت الله نیستم و.... بنابراین سواد رسانه ای مانع از برداشت و قضاوت های ناصحیح میشود.

در 13 آبان سال 58 دانشجویان خط امام ره سفارت آمریکا را در تهران تسخیر کردند بدون اینکه امام خودشان اطلاع داشته باشند. تهرانی که جزیره ثبات آمریکا بود. در سال 56 جیمی کارتر رئیس جمهور آمریکا در تهران سخنرانی کرد و گفت که ایران جزیره ثبات ما است. یعنی ایران را از دنیا جدا کردیم و کسی نمی تواند تکانش دهد. الان جزیره ثبات آمریکا اسرائیل است اما کسی در اسرائیل می تواند سفارت آمریکا را در تل آویو تسخیر کند؟ بنابر این سال 58 دانشجویانی که نه نظامی بودند نه مسئول بودند نه مربوط به یک حزب سیاسی بودند، سفارت آمریکا را تسخیر و 66 دیپلمات را به مدت 44 روز گروگان گرفتند که آنهم مصادف بود با زمان انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و جیمی کارتر یکی از وعده های انتخاباتی خود را همین موضوع اعلام کرده بود آزاد کردن دیپلمات های آمریکایی. انتخابات برگزار شد و جیمی کارتر به ریگان باخت. البته اقدام نظامی هم کردند که آنهم عملیات پنجه عقاب بود که در طبس انجام شد اما نتیجه ای نگرفتند. چون طوفان شن اینبار سربازان خداوند بودند که ایران را نجات داد.

بعد از انتخابات دانشجویان با انتشار یک بیانیه ای دیپلمات های آمریکایی را آزاد کردند و هیمله آمریکا را از بین بردند. حال دانشجویان آن زمان با دانشجویان الان چه تفاوتی دارند؟

دانشجویان قبل از انقلاب معتقد به یک تفکری بودند. برخی معتقد به اسلام بودن و قرآن و نهج البلاغه می خواندند الان بهشون بچه مذهبی می گویند. برخی کتاب های سرمایه داری مارکسیستی می خوانند برخی مانی فست انقلاب شوروی که مال لنین بود را مطالعه می کردند. بالاخره هر کدام معتقد به یک نظامی بودند. الان دانشجو به هیچ چیز اغتقاد ندارد همانند یک CD خالی و یا A4سفید می باشد. حالا این دانشجو را خیلی سریع می توان به خیابان آورد اما کسانی که این دانشجو را کف خیابان میفرستند حرفه ای هستند. در سال 88 آقازاده های یکی از مسئولان اغتشاشات خیابانی را هدایت می کرد اما در سال 1401 خانم مسیح علینژاد و گلشیفته فراهانی و .... بسیج می کنند. علی نژاد بابت هر مصاحبه با ایران 10000 پوند می گیرد و برایش مهم نیست در اغتشاشات چه بلایی سرجوانان و چه بلایی سر ایران می آید. اینها نگذاشتند اعتراض اصلی انقلابی یون به گوش مسئولان برسد. اعتراض مال مردم انقلابی است آنهایی که دلبسته انقلاب هستند. اولا به اعتراض هستند چون دلسوز کشور هستند. آقای ریئس جمهور عزیز ما شما را دوست داریم بشما رای داریم و همیشه پشت شما خواهیم بود اما برادر من چرا در تیرماه در جلسه شورای فرهنگی که موضوع گشت ارشاد ملغی شد، این مصوبه انجام نشد؟ چرا سهل انگاری شد؟ متأسفانه دشمنان با یک برنامه ریزی می خواستند به خیال خودشون انقلاب بکنند.اما اینها نه انقلاب نه اعتراض است. آنها عصبانی هستند چون نتوانستند برای به اصطلاح انقلاب خودشون بدنه مردمی درست کنند.

 در ادامه آقایی بیضائی در مورد سوریه صحبت کردند و بیان کردند که جنگ 8 ساله سوریه بخاطر یک خبر دروغ  شروع شد. اعتراض به اعتشاش و اغتشاش به آشوب و آشوب هم به جنگ داخلی انجامید و در نهایت 99 گروه وارد سوریه شدند که داعش یکی از آنها بود و خود داعش از 80 ملیت بود آمریکا، ایرلند، ترکیه و استرالیا و آلمان و....

در این 8 سال 13 میلیون سوری آواره  و کل زیرساختها ویران شد. اما نظام سرنگون نشد. الان هم در ایران هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. این نظام پشتوانه مردمی دارد.

حتی دشمنان ایران هم می دانند که با ایران نمی توانند وارد جنگ بشوند و چندین مدرک در این مورد وجود دارد. یکی از اینها شخصی بنام ژنرال رائول مارک برکت است که جاسوس CAI بود و در کتاب سفر یک جاسوس به ایران انقلابی میگوید که « من از زمان دانش آموزی در مورد ایران مطالعه کرده ام تا زمانی که مردم پشت انقلاب هستند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

و در نهایت این جلسه با استقبال دانشجویان مواجه شد و ضمن اینکه پرسش و پاسخی در مورد حوادث اخیر کشور و عملکرد دانشجویان انجام شد. دانشجویان خواستار ادامه این قبیل جلسات شدند.

جلسه با ختم صلوات بر حضرت محمد صلوات الله علیه و آل محمد(ص) پایان یافت.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.