روزجهانی قدس شریف

استان آذربایجان شرقی
بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی بمناسبت روز جهانی قدس شریف:

روزجهانی قدس شریف

"إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ ".

                                                بسم الله الرحمن الرحیم

"بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجانشرقی به مناسبت روز جهانی قدس شریف" ‌ 

قدس، سرزمین شریف که پیوند دیرینه ای با روح و جان و روان مسلمانان دارد؛ آن‌چنان در قلوب مومنان جایگاه رفیعی دارد که گویی با تمام زندگی و اعتقاد آنان عجین شده و دل‌های سراسر نورانی آنان را از زلال ایمان، ایثار، فداکاری، ظلم‌ستیزی و بیدارگری مشحون ساخته است. قبله اول مسلمین و میعادگاه چندین پیامبر الهی همواره در گذر تاریخ موردتوجه ویژه مؤمنان بوده و همگان نسبت به آنچه در این قبه نورانی میگذرد احساس تکلیف می‌نمایند.
اکنون در گذر زمان، دستان پلید شیطانی و وسوسه های عیان و نهان "خناس" صهیونیست، این میعادگاه عارفان و مؤمنان را غصب نموده و با تیرهای زهرآلود نفاق و بدعت سعی در خاموشی پرتو نورانی الهی از این مکان را دارند؛ غافل از آنکه "وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ ". 
جنایات صهیونیست‌ها و عمال غربی که برگرفته از نیات شوم "ظلماتُ بعضهم فوقَ بعض" این یاغیان است، علاوه بر مردم مظلوم فلسطین اشغالی، این مکان مقدس را نیز در برگرفته و سکوت برخی حکام منطقه ای در قبال این جنایات و کودک کشی که مصداق عینی "صم بکم عمی" است، بر دامنه این پلیدی‌های افزوده است. آنچه امروز ملت مسلمان عالم به آن نیاز دارد، وحدت دشمن‌شکن است که به‌مثابه " وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا " دست در دستان هم نهاده و با الهام از نور هدایت الهی که در پرتو مصباح قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) همچون کوکب درخشان منبعث از "شجره طیبه" است، به مبارزه علیه رژیم غاصب کودک کش صهیونیست و هم‌پیمانان خبیث آنان برخاسته و با ایمان به وعده الهی "ان تنصروا الله ینصرکم" ، راه را برای آزادی قدس شریف و تحقق عینی عدالت توحیدی و پیروزی مستضعفان این خطه عزیز فراهم آورند. بی شک روز قدس که به همت والای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، جنبه جهانی ویژه ای پیدا کرده فرصتی است تا مؤمنان و آزادگان عالم با بهره گیری از نهضت عاشورایی و امید مهدوی فرهنگ شیعه، گام نهایی را برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی برداشته و با تاسی از آیه شریفه "وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة " همچون اصحاب خیبر و بدر در رکاب ولیّ خویش به پا خواسته و با بهره‌گیری از مکتب انسان‌ساز اسلام، منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) و شهدای عزیز به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت، کمر همت به ریشه‌کنی این غده منحوس جعلی بردارند.
در این میان، رسالت بسیج این شجره طیبه نیز فرمان‌برداری و حرکت در مسیر ولایت و مبارزه کامل، قطعی و تمام‌عیار با فرهنگ و مصادیق و تفکر صهیونیستی بوده و قشر فرهیخته بسیج اساتید نیز در این میان، رسالت، وظیفه و اعلام آمادگی منحصر به فردی دارد. فلذا امید است با استعانت از الطاف حضرت ولی‌عصر و با اتکال به خداوند متعال، قرآن کریم و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) شاهد ریشه‌کنی قطعی و زودهنگام صهیونیزم در عرصه بین‌الملل باشیم.

سلام بر قدس، سلام بر بغض در گلو مانده جهان اسلام، سلام بر روح خدا خمینی کبیر، سلام بر شهدا و  درود بیکران به سید شهدای جبهه مقاومت، مدافع حریم آل ا... سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی.

 "إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ ". 

انتهای پیام/

                ‌

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.