استاد بسیجی دکتر جلال شیری عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز و جزء یک درصد دانشمندان برتر جهان مهمان برنامه زعفران شد .

استان آذربایجان شرقی
استاد بسیجی دکتر جلال شیری عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز و جزء یک درصد دانشمندان برتر جهان مهمان برنامه زعفران شد .

استاد بسیجی دکتر جلال شیری عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز و جزء یک درصد دانشمندان برتر جهان مهمان برنامه زعفران شد .

دکتر جلال شیری : در کنار توسعه منابع آب باید به سمت مصرف پایدار آب حرکت کنیم و باور کنیم که این منابع محدود هستند و گاها تجدید ناپذیرند و روزی تمام خواهند شد وما باید بعنوان یک امانت برای نسل آینده نگه داریم .

استاد بسیجی دکتر جلال شیری معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان در مورخه 99/12/05 بمناسبت گرامیداشت روز مهندس مهمان برنامه زعفران شد .

دکتر جلال شیری دانشیار دانشگاه تبریز در ضمن حضور خود در برنامه زعفران شبکه استانی ابتدا با تبریک اعیاد شریف ماه رجب و روز مهندس به همه مردم عزیز ایران و مهندسین کشور ، خلاقیت ، نوآوری ، قدرت تحلیل و ایده پردازی را از شاخصه های مهم یک مهندس برشمرد و به لزوم تقویت قدرت ایده پردازی ، آینده نگری و تبیین علمی دقیق مسائل مورد مطالعه توسط مهندسان تأکید نمود .

این عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز در ادامه و در تبیین حوزه تخصصی خود عنوان کرد امروزه آب یک مایع بسیار ارزشمند حیاتی است و تنها درصد بسیار اندکی از آبهای موجود در جهان قابل استفاده متوسط بشر است و لذا لزوم صرفه جویی در مصرف این ماده ارزشمند یک امر بسیار مهم و غیر قابل انکار است . این امر ضرورت و اهمیت تحقیق در مورد آب ، بازنگری در مورد قوانین آب ، بازنگری در مورد بعضی زمینه های مهندسی آب و لزوم مدیریت صحیح منابع آب را بر همه آشکار می کند . و این امر در دنیا بخصوص در کشور عزیز ما جاافتاده است .

دکتر جلال شیری در ادامه عنوان کرد : در کنار توسعه منابع آب باید به سمت مصرف پایدار آب حرکت کنیم و باور کنیم که این منابع محدود هستند و گاها تجدید ناپذیرند و روزی تمام خواهند شد وما باید بعنوان یک امانت برای نسل آینده نگه داریم .

سرپرست مرکز پژوهشی مهندسی و علوم آب در انتها با اشاره به اقدامات انجام یافته در خصوص احیای دریاچه ارومیه افزود : حتی اگر دریاچه ارومیه به لحاظ تراز سطح آب به حالت قبل برگردد ، این امر نباید سبب شود که از مسائل مدیریتی در خصوص حفظ و بقای اکوسیتم دریاچه ارومیه غافل شویم .

سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.