اولین مرکز نوآوری و فناوری بسیج اساتید استان طی دو هفته آتی افتتاح می‌شود

استان آذربایجان شرقی
وبینار تخصصی اساتید بسیجی در پیشرفت‌های علمی کشور در روز سه شنبه 14 بهمن با حضور روسا و اعضای هیئت علمی دانشگاههای استان برگزار گردید .

اولین مرکز نوآوری و فناوری بسیج اساتید استان طی دو هفته آتی افتتاح می‌شود

دکتر رضا محمدی : بسیج اساتید با تلفیق علم ، ایمان ، تعهد و تخصص در بحث جهش علمی کشور به صورت هدفمند نقش ایفا خواهد کرد و در راستای دست یافتن به دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند .

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی گفت : اولین مرکز نوآوری و فناوری بسیج اساتید استان طی دو هفته آتی افتتاح می‌شود .

دکتر رضا محمدی روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه در وبینار تخصصی اساتید بسیجی در پیشرفت‌های علمی کشور ، با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در حوزه علم ، پژوهش و فناوری است گفت : مقام معظم رهبری همواره مدافع بحث‌های علمی و فناوری کشور بوده و از اساتید و دانشجویان حمایت می‌کنند و ایشان راه برون رفت کشور از مشکلات را پیشرفت‌های علمی می‌دانند .

وی با بیان این‌که مطالبه مقام معظم رهبری مربوط به علوم اسلامی و انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها است اظهار کرد : علوم انسانی به عنوان پایه و زیرساخت پیشرفت بسیاری از بخش‌ها است که تاکنون در کشور ما مورد غفلت واقع شده و باید یک حرکت جهادی و انقلابی انجام بگیرد .

وی ادامه داد : بسیج اساتید در دانشگاه‌ها چتر خود را گسترده کرده است و با یک جذب حداکثری در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی راه خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان ، دکتر محمدی با بیان اینکه بسیج اساتید قشر علمی بسیج است گفت : بیش از ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان و مراکز مختلف نوآوری و فناوری توسط بسیج اساتید در کشور ایجاد شده است .

وی اضافه کرد : بسیج اساتید نقش کلیدی در بحث سیاست گذاری علمی و پژوهشی کل کشور ایفا می‌کند و هرچند هنوز این بخش با آرمان‌ها و اهداف خود فاصله بسیاری دارد ، اما نگاه مجموعه بسیج اساتید به جلو بوده و اقدامات خود را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ، اسناد بالادستی و سند چشم انداز ۱۴۰۴ تنظیم می‌کند .

وی با اشاره به برگزاری کرسی‌های نقد و نظریه پردازی در دانشگاه‌ها توسط بسیج اساتید، بیان کرد : تلاش بسیج اساتید پرورش نیروهایی در تراز انقلاب و در تراز شهید چمران است که به عنوان نخبه علمی ، نظامی و مدیریتی در جامعه مطرح می‌شود .

رئیس سازمان بسیج اساتید استان با بیان اینکه اولویت بسیج اساتید مربوط به مباحث علمی است ، اظهار کرد : بسیج اساتید با تلفیق علم ، ایمان ، تعهد و تخصص در بحث جهش علمی کشور به صورت هدفمند نقش ایفا خواهد کرد و در راستای دست یافتن به دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند .

سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.