همایش مجازی بصیرت افزایی با حضور سردار عباسقلی زاده به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی

استان آذربایجان شرقی
همایش مجازی بصیرت افزایی با حضور سردار عباسقلی زاده جانشین سپاه عاشورا به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی

همایش مجازی بصیرت افزایی با حضور سردار عباسقلی زاده به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی

رمز پیشبرد اهداف و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی : حفظ انسجام درونی و وحدت و یکپارچگی و تبعیت از مقام معظم رهبری

همایش روشنگری و بصیرت افزایی به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نهم دی ماه با حضور سردار عباسقلی زاده جانشین سپاه عاشورا و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ، دکتر خدیوی مدیریت امور پردیس های استان و روسا و معاونین پردیس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی روز یکشنبه مورخه ۹۹/۱۰/۰۷ در محل سالن شمس پردیس علامه امینی تبریز و به صورت مجازی نیز برگزار گردید .
دکتر خدیوی با عرض درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) دعای خیر و سلامتی و طول عمر با عزت و عظمت برای مقام معظم رهبری و احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و  جبهه سلامت گرامیداشت  سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی و دانشمند هسته ای دکتر فخری زاده ، اظهار داشت جنگ امروز جنگ ایدئولوژی ، جنگ ایده ها و عقیده هاست ، استکبار امروز اسلام و اندیشه های اسلام و مکتب فکری و دین ما را هدف قرار داده است عنوان کرد هسته ای بهانه‌ای بیش نیست و این دشمن هیچ وقت از دشمنی خویش دست بر نمی دارد .
وی بیان داشت انقلاب اسلامی ایران با هدایت رهبر فرزانه و دانشمند ابهت و هیمنه پوشالی نظام سلطه جهانی را شکست و تمام معادلات دنیا را به هم زد و نشان داد که نباید از این قدرت ها ترسید و هراسی به دل راه داد . ایشان افزودند که فراهم شدن بسترهای ایجاد و تولید قدرت اسلامی در جغرافیای سیاسی جهان و رویارویی با قدرتهای زورگو از دیگر برکات انقلاب اسلامی است و امروز انقلاب اسلامی توانسته است با برهم زدن معادلات قدرت جهانی بیش از هر زمان دیگر در عرصه تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای تعیین کننده باشد و رمز پیشبرد اهداف و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را در حفظ انسجام درونی و وحدت و یکپارچگی و تبعیت از مقام معظم رهبری دانست .
سردار عباسقلی زاده گفت : در هفته ای قرار داریم که شاخصه های آن بصیرت فاطمی ، ولایت مداری و مقاومت علوی است . این سه شاخصه در این هفته وجود دارد تا با استعانت از آن ها بتوانیم تکلیف خود را  به این انقلاب در این زندگی دنیوی ادا کنیم .
ایشان با اشاره به ایام فاطمیه بیان کردند همه ما عاشورایی هستیم و عاشق اهل بیت ، همه ما زیارت عاشورا می خوانیم زیارت عاشورا دو بعد زندگی را به ما شناسانده است ، یا باید حسینی باشیم یا یزیدی . لذا اگر شاخصه‌هایی که برای ما مشخص فرمودند انجام بدهیم جزو یاران اباعبدالله خواهیم بود .
وی گفت اگر امروز می‌بینیم که شهید سلیمانی در مقابل استکبار جهانی و اسرائیل و شیخ نشینان حوزه خلیج فارس که یزیدیان زمان هستند ، ایستاد ، با اتکا به آیات الهی بود . نکته‌ای که در زندگی سردار سلیمانی برجسته تر از سایر نکات میباشد مقابله با خوارج زمان است . همان فتنه ای  که دشمنان در مقابل اسلام و پیشرفت اسلام و نابودی اسلام و انقلاب ایجاد کردند .
اگر بصیرت کافی نسبت به دشمنان اسلام و مسلمین و انقلاب پیدا نکنیم و ولایت‌مدار نباشیم شکست خواهیم خورد .
ایشان با اشاره به ولایت مداری افزودند بزرگترین تکلیفی که بر گردن ماست پشتیبانی از ولایت در مسیر حفظ اسلام می باشد .
وی در ادامه افزود اساتید ، مربیان ، روسا و معلمان موظف هستند دانشجویان و دانش‌آموزان را با انقلاب و اهداف آن و امام و شهدا آشنا کنند و بصیرت بدهند تا دشمن شناس باشند .  مشکل جامعه ما نبودن دشمن شناسی است . برخی از مسئولین از ترس و تهدید دشمن می ترسند اینها مبنای دینی شان مشکل دارد و شناخت غلط از اسلام و قرآن دارند و شناخت کافی از اهل بیت ندارند .

سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.