تجلیل از پژوهشگران برتر در دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجانشرقی

استان آذربایجان شرقی
تجلیل از پژوهشگران برتر در دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجانشرقی

تجلیل از پژوهشگران برتر در دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجانشرقی

تجلیل از دکتر مصطفی صحرایی استاد دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر برتر قشر بسیج اساتید در دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجانشرقی

این جشنواره با حضور نخبگان علمی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و ارتباط مستقیم با سایر اقشار بسیج به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید .

نادر ارسلانی ، رئیس سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ضمن عرض تبریک هفته بسیج با اشاره به احصاء چالش ها و مشکلات توسط نخبگان گفت : طی ماه های گذشته و در جلسات مختلف 200 چالش از سوی نواحی و معاونت های علمی و پژوهشی در 10 کارگروه اعلام شده و نخبگان درباره حل مشکلات راهکارهای مختلفی ارائه داده اند .

وی با اشاره به کارگروه های فعال خانه نخبگان سازمان بسیج علمی افزود : کارگروه بازاریابی و تجاری سازی ، صنعت ، محیط زیست ، فناوری ، بیوتکنولوژی ، تدبر در قرآن ، گیاهان دارویی از جمله کارگروه هایی هستند که در خانه نخبگان سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی فعال بوده و در مورد چالش های استانی تحقیق  می کنند .

رئیس سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ادامه داد : از طرح های دریافت شده 20 طرح در حوزه زیست فناوری و کشاورزی برگزیده شده  و سه طرح کشاورزی به عنوان برگزیده انتخاب شده است .

بنابه گفته وی 30 طرح نیز در بخش اختراعات انتخاب شده اند که از بین آنها نیز سه طرح برگزیده جشنواره جهادگران علم و فناوری شده است .

در ادامه مراسم از جناب آقای  دکتر مصطفی صحرایی استاد دانشکده فیزیک دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر برتر قشر بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی آذربایجانشرقی تقدیر بعمل آمد .

در پایان این جشنواره از دو طرح دانش محور با عنوان سنجش میزان انحراف گردن و میزان بهبود آن  و طرح دستگاه نوردرمانی برای درمان آکنه و ولگاریس و جوان سازی پوست رونمایی گردید .

سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.