مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی

استان آذربایجان شرقی
مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی

مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی

مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی

دکتر رضا محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز بعنوان رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی منصوب شد .

طی مراسمی که در مورخه 99/08/28 در تالار شهریار دانشگاه تبریز  با حضور سردار عباسقلیزاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا و دکتر مجیدی رئیس دانشگاه تبریز و دکتر جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و برخی از رؤسای دانشگاههای استان برگزار شد از زحمات دکتر احمد رضا بیضایی  مسئول سابق سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد و حکم انتصاب دکتر رضا محمدی به عنوان رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی قرائت گردید .

دکتر میر رضا مجیدی رئیس محترم دانشگاه تبریز در این مراسم با بیان اجمالی فعالیتهای اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز در طول مبارزات انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بر نقش بی بدیل دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جهاد سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید نموده و از رشادتهای سرداران و رزمندگان دانشجو و دانشگاهی در طول جنگ تحمیلی تجلیل کرد .

دکتر مجیدی با اشاره به روحیه جهادی دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تبریز در تأمین و تهیه قطعات مورد نیاز جبهه های جنگ عنوان مشهد الشهدای دانشگاه­های ایران را افتخار بزرگ برای دانشگاه تبریز و دانشگاهیان استان دانست و برحضور دانشگاهیان در عرصه های مختلف و تهدیدهای خارجی تأکید نمود.

در ادامه مراسم سردار عباسقلیزاده جانشین محترم سپاه عاشورا به ایراد سخنرانی پرداختند و اشاره نمودند در طول انقلاب اسلامی شاهد افتخارات بسیاری بودیم که با تلاش بی‌وقفه دانشجویان و اساتید به ثمر رسیده است ؛ پیشرفت‌هایی که هرگز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

امروز انتظارها از دانشگاهیان نسبت به سایر قشرها بیشتر بوده و برای پاسخگویی به نیازهای خود در حوزه پیشرفت‌های اقتصادی و رفع معضل‌های اجتماعی در تمامی ابعاد ، به کمک دانشگاهیان نیاز داریم . دانشگاهیان ، قشر متفکر جامعه ما هستند ، چراکه می‌توانند راهکارهای لازم را ارائه دهند ، دانشگاهیان می‌توانند با پرورش نیروهای متخصص در قالب مدیران اجرایی ، در راستای ارتقای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشند . نگاه اصلی سازمان بسیج اساتید به استادان بسیجی این است که با کمک ظرفیت علمی و پژوهشی ، به کمک انقلاب اسلامی بیایند .

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در ادامه اظهار نمودند ایران در عرصه‌های مختلف ، مدیون تفکر بسیجی است و اساتید ، دانشمندان بسیجی و متعهد همواره خدمات ارزشمندی در حوزه‌های آموزشی ، فرهنگی ، پژوهشی ، اجتماعی ارائه داده‌اند .

 وی تحقق دستورات و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری ، بسط تفکر بسیجی در استادان ، دفاع از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ، ارتقای وحدت حوزه و دانشگاه و مشارکت در تحقیقات منطقه‌ای با کمک سایر نهادها را از جمله وظایف سازمان بسیج اساتید بیان کرد .

سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.