دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز

استان آذربایجان شرقی
دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید استان با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز

دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز

دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد انوری؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز ضمن گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد : از حضور فعال و خستگی ناپذیر بسیجیان در عرصه‌های مختلف بخصوص در فعالتهای جهادی و رزمایش‌های مواسات و همدلی و همچنین تحقق کمک‌های مومنانه در این ایام ؛ از صمیم قلب از تمامی بسیجیان عزیز که خالصانه تلاش می‌کنند ، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: این نهاد نورانی و مقدس ، یکی از ابتکارات معجزه گونه حضرت امام خمینی (ره) در نهاد سازی است و در عرصه‌های مختلف در این سالها نقش آفرینی کرده است.

حجت الاسلام انوری یکی از مهمترین رسالت های مجموعه بسیج را تبیین و تعمیق اندیشه های امام خمینی (ره) دانستند و افزود : مجموعه بسیج باید اندیشه های امام خمینی (ره) را برای نسل جدید بسیجیان به ویژه دانشجویان بسیجی تبیین نماید تا این شجره طیبه با آن اندیشه های ناب سیراب شود .

وی افزود : از جمله ثمرات گرانبهای این شجره طیبه ، شهدا هستند که بسیجیان باید همواره به آنان اقتدا کنند و مکتب شهدا را در جامعه بخصوص در دانشگاه ها معرفی نمایند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم خاطر نشان کرد : امروز باید در کنار فعالیت های فرهنگی ، نیازهای اساسی مردم بخصوص حل مشکلات معیشتی در اولویت مطالبات تشکل ها از مسئولان باشد.

حجت الاسلام انوری در پایان با تأکید بر اهمیت همدلی در بین نیروهای انقلابی افزود : امروز بیش از هر زمان دیگری  نیازمند اتحاد و همدلی در بین نیروهای انقلابی هستیم که ان شاالله با هم‌افزایی بتوانیم گام‌هایی مؤثر در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم .

در ادامه دکتر محمدی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی بر آمادگی این سازمان برای تعامل و همکاری بیشتر با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و نیز بر لزوم تعامل با بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه ها برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف بسیج  و توجه به فعالیت های علمی و پژوهشی در دانشگاه ها را تأکید نمودند .

در پایان مراسم از مسئولین بسیج اساتید ، دانشجویی و کارکنان دانشگاه تبریز تقدیر بعمل آمد . 

سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.