بیانیه محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید دکتر فخری زاده

استان آذربایجان شرقی
بیانیه محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید دکتر فخری زاده

بیانیه محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید دکتر فخری زاده

بیانیه محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید دکتر فخری زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی در محکومیت شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

شهادت دکتر محسن فخری زاده ، پدر علم هسته ای ایران و استاد فیزیک هسته ای دانشگاه امام حسین (ع) این دانشمند ، مدیر انقلابی و مخلص را به محضر فرماندهی معظم کل قوا ، امت شهیدپرور ایران ، جامعه علمی ، دانشگاهی و دفاعی کشور تبریک و تسلیت عرض می نمائیم .

آمریکای خونخوار و رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی ، این تروریست های بالذات با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و اقتدار خود بازدارند و خللی در عزم پولادین ملت ایران پدید آورند . ترور شهید دکتر محسن فخری زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت و سندی بر خوی ظالمانه و ددمنشانه آمریکا و اسرائیل جنایتکار است .

دست جنایتکار آمریکا ، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح دیده می شود و این اقدام زبونانه نزد ملت های آزاده جهان ، چهره شیطانی و خوی درنده این وحشیان به ظاهر متمدن غربی را بیش از پیش آشکار می کند .

اساتید بسیجی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان آذربایجان شرقی ضمن محکومیت این توطئه خبیثانه با قدرت و قاطعیت اعلام می دارد با این ترور ددمنشانه راه علم ، فناوری ، اقتدار دفاعی و هسته ای هرگز بسته نخواهد شد و دانشمندان انقلابی و بسیجی این مرز و بوم و رهروان این شهید بزرگوار قطعاً ادامه دهنده راه پرافتخار این دانشمند شهید خواهند بود . همچنین خواهان انتقامی سخت و پشیمان کننده از عاملان و بانیان این عمل ننگین بوده تا درس عبرتی فراموش نشدنی برای این یاغیان گرگ صفت آمریکایی و اسرائیلی باشد .

سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.